SAP Concur en SAP bundelen krachten

Amsterdam - SAP Concur®, wereldmarktleider op het gebied van reis- en declaratiemanagement maakt bekend dat de twee merken, Concur en SAP, steviger met elkaar zijn geïntegreerd. Vanuit deze meer verbonden en centrale dienstverlening kan er beter, makkelijker en flexibeler worden ingespeeld op wensen en –behoeften van organisaties. De samenvoeging van de twee merken stelt SAP Concur in staat om innovatie te stimuleren en reis,- en declaratiemanagement en facturatie verder te vereenvoudigen voor meer zichtbaarheid en controle.

Samen zullen SAP en SAP Concur:

• schaalvergroting leveren op alle markten door te investeren in research en ontwikkeling om klanten de beste oplossingen te bieden.
  • krachtige oplossingen bieden die klanten inzicht geven in de uitgaven door werknemers te verbinden met merken en apps die ze graag gebruiken.
  • zorgen dat organisaties al hun uitgaven - van algemene kosten en reiskosten - en facturatie in de cloud kunnen beheren en integreren met SAP.

Meer innovatie
“Dankzij deze gecombineerde merkervaring kunnen we gebruikmaken van de enorme hoeveelheid ‘resources’ van SAP, zodat we ons nog meer kunnen richten op innovatie en specifieke behoeften van onze klanten. Klanten kunnen uiteraard blijven rekenen op onze inzet om hen te helpen bij het verbeteren van hun bedrijfsvoering,” aldus Jessica Shapiro, Vice President, Corporate Marketing, SAP Concur.

Maximale waarde leveren
SAP Concur blijft zich met hart en ziel inzetten om haar klanten en partners te voorzien van eenvoudige en krachtige oplossingen. Het bedrijf helpt organisaties om een stap verder te gaan dan automatisering en over te gaan naar een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheren van algemene kosten, reiskosten en facturen die met het bedrijf meegroeit. “Door deze twee krachtige merken te combineren kunnen we maximale waarde leveren aan onze klanten,” aldus Alicia Tillman, CMO bij SAP. “SAP streeft ernaar een zinvolle, waardevolle en samenwerkingsgerichte cultuur te stichten. Samen met SAP Concur zijn we nog beter in staat om organisaties te helpen hun bedrijfsvoering te optimaliseren.”